نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 

از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 95 از بازار پردیس یک کیش دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو کیش واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .در تور کیش فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند.در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند.در تور کیش فروردین 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

 در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تور کیش فروردین 95 تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس دو کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد میباشد. مجتمع چند منظوره آرمان در قطاع سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه ۱۰، ۵۳۵ متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود ۹۲۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه در حال احداث و در آستانه بهره برداری کامل است.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.  آرمان با داشتن ۹۵ متر از بر خیابان نواب صفوی و حدود ۵۰۰ متر فاصله با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده‌ای در خدمت‌رسانی به زائرین ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است، این مجتمع با ۴۰۶ واحـد تجـاری، ۲۹۱ واحد اقامتـی، ۱۲۲ واحد مسکونی و ۴۲۰ واحد پارکینگ، مجموعا در ۱۳ طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه طراحی گردیده است.در تور مشهد میتوانید از امکانات این هتل استفاده نمایید.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل آرمان مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با انگیزه ای متفاوت در ارایه خدمات به مهمانان و زائرین گرامی تور مشهد است. هتل بین المللی کوثر ناب در بلوار امیرالمومنین(شارستان) که منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) است واقع گردیده به طوریکه میتوان این فاصله را به مدت 10 دقیقه به طور پیاده طی کرد.فاز اول این هتل دارای 51 واحد شامل رویال سوئیت, سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس،استدیو سوئیت و پریمر سوئیت میباشد. در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. که مجهز به ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،یخچال ،مایکروفر و تلویزیون،صندوق ا مانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع،کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم میباشد. هتل بین المللی کوثر ناب اولین هتل پنج ستاره شهر مشهد مجهز به امکانات فوق در تور مشهد میباشد. از خدمات هتل میتوان به: بوفه صبحانه و به صورت رایگان ، تراسفر از فرودگاه به هتل خدمات ،cip،باهزینه از فرودگاه به هتل، اشاره نمود.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آرمان مشهد

 

هتل کوثر ناب مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

روستای گلستان مشهد 

روستای گلستان واقع در ۵ کیلومتری مشهد، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز که به رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان، وجود آستان مقدسه امام‌زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن افزوده است. روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. جمعیت این روستا در حدود۳۰۰۰ نفر و جمعیت غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا به سبب داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد روزهای تعطیل پذیرای جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش در دامن طبیعت می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... از امتیازات این روستا محسوب میشود. از جاهای دیدنی این روستا میتوان به معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت اشاره کرد. از غذاهای سنتی این روستا میتوان به انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو... اشاره کرد. سوغات روستا هم انواع خشکبارمخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید.

 

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

روستا ی خوشدره جزء استان خراسان رضوی در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوبی از شهر مشهد مقدس می باشد که این روستا در شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر قرار گرفته است . این روستا در ارتفاع ۱۲۸۰ متری از سطح دریا واقع شده است از نظر موقعیت جغرافیایی در عرض 35 درجه و 14 دقیقه شمالی وطول جغرافیایی58 درجه 57 دقیقه شرقی واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. روستای خوشدره یکی از روستاهای شهرستان مه ولات-شهر شادمهر است که در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدریه به کاشمر قرار گرفته است.روستای خوشدره دارای جمعیتی بالغ بر 500 نفر که حدود 200 خانوار را تشکیل میدهند.همانند اکثر روستاها شغل مردم روستا کشاورزی و دامداری است. با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تغییرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و سایر امکانات رفاهی مانند مخابرات و پست بانک بهره مند شدند.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایید.

روستای خوش دره مشهد

مطالب مرتبط:

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 45 46 47 48 49 ... 50 صفحه بعد